teisipäev, 11. oktoober 2016

Tõekuulutajad ja Maailmanabad

Tõekuulutaja või Universumi Kese?
Mõtted on vahel kleepuvad nagu ämblikuvõrk. Tulevad, kuid ära ei lähe. Kummitavad, muutudes kord õhulisemaks ja siis tihedamaks, kaovad korraks ja siis seoses mingi assotsiatsiooniga ilmuvad uuesti nagu siil udus.

Meil on lõpuks President ametisse vannutatud. Mis viis mu mõtted naistele, inimväärikusele, helgeks olemisele. Lugesin ennist Marca postitust ja ennem seda paar päeva oli Printsessi postitus. Klikimeedia maastikul on viimasel ajal palju agressiivseid ja “Mina olen parem” artikleid. Tea, kas tähtede seis on niru? Kas selliste “ärategevate” stiilis kirjutiste avaldamine on tingitud sellest, et vajadus pidevalt uueneva info järele ei võimalda midagi asjalisemat kirjutada? Kristallkuul kirjutas ka just meediasisutusest.

On kuidas on, kuid jäin mõtlema selle üle, et on jama ikka majas küll, kui naised ise endile vett peale tõmbavad. ...aga Mina NII ei teeks või Mina teeks NAA. Inimese oma elu, tee mida tahad või jäta kõik tegemata, mida vajalikuks pead. Miks keegi arvab, et TEMA on justnimelt see Tõekuulutaja, kelle ütlemiste järgi end ritta peaks võtma?

Selle artikli kirjutaja on ise kõikides nendes nn pattudes osaline, mida ta justkui kritiseerib või siis käitumist piisavalt väärikaks ei pea. Tore on see, kuidas ta oma sookaaslastesse suhtub (tibin, kodukana) ja kuidas aupaklikkusega kohtleb meessugu (härra, kukk). Sõnum õhkab kaugele – Mina, Mina, Mina.. ja siis tuleb huvitatutele kirjeldus sellest, kuidas hell Lumivalgeke Kurjaks Võõrasemaks muundub, kui mängu tema reeglite järele ei mängita.

Tegelikult oleks olnud maru vahva lugeda, milline rõõm on kilomeetriseid kirju lõhnavale paberile kirjutada ning kuidas valida marke ja ümbrikke ning tunda rõõmu, kui postkastist saab välja võtta saadetise, mida siis õhtuti õdusas küünlavalguses muusika saatel lugeda, selmet huviorbiidil oleva satelliidi internetikulgemisi träkkida.


Ja siis veel – mis on ajend, et inimene sellises toonis jura on nõus kirjutama? See on see koht küll, kus võin vabalt kirjutada, et olengi teisest sajandist ja ei saa aru, miks peaks kellegi väärikust rappides end parema inimesena tundma?

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Kuidas ma ellu jäin

Tervitused kevadest minu armas, unarusse jäänud ajaveeb. Kevad on õhus, tuules ja päikeses, mida aina rohkem on. Kas kõik on hästi, küsivad...